Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


21 de des. 2011

Boja amb el Blog/ Loca con el Blog.....

Son las 00:41 i encara estic mirant com posar el blog al meu gust... em sembla que ho deixo per demà, ja que per avui ja estic bloquejada... i la meva nina Tilly haurà d'esperar.....SNIF!....

Son las 00:41 y todavía estoy mirando de como poner el Blog a mi gusto... me parece que lo dejo para mañana, ya que por hoy ya estoy bloqueada... y mi muñeca Tilly tendrá que esperar... SNIF!...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada