Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


25 de gen. 2012

Nous projectes en ment / Nuevos proyectos en mente

Passen els dies…. I no em decideixo… tinc tantes coses al cap que m’agradarien fer que no se per a quina començar, no em decideixo….¿?.... Estic acabant la parella de la Tilly en Tilo…. A veure si l’acabo ja i pujo unes fotos per ensenyar-vos-el!.... A partir d’aquí tinc en ment varies coses: Un parell de plaid per a las meves nenes, detall per el bebè d’una amiga que està a punt de néixer, començar a personalitzar una nina “Somni-s”, fer una bossa per a la meva mare o començar amb els kits del costurer de Ginger….UUFFF!!! tantes coses per fer i tant poc temps….AAAghhh!... Seguiré rumiant per a veure per quin projecte em decideixo…. Us mantinc informades! / Pasan los días.... i no me decido... tengo tantas coses en la cabeza que me gustaría hacer que no se por cual empezar, no me decido.... ¿?... Estoy acabando la pareja de Tilly, Mr. Tilo... A ver si lo termino y subo las fotos para enseñároslo!..... A partir de aquí tengo en mente varios proyectos: Un par de plaids para mis niñas, detalle para el bebé de una amiga que està a punto de nacer, empezar a personalizar una muñeca “Somni-s”, hacer una bolsa para mi madre o empezar el kit de los costureros de Ginger..... uuufff!!!... tantas cosas por hacer y tan poco tiempo.... AAAAggghhhh!!! Seguiré pensando a ver por que proyecto me lanzo....¿?..... Os mantengo informadas chicas....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada