Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


11 d’abr. 2012

Homenatge a la Cabaña de Pusy

Per fi m'he decorat las meves Converse roses amb el kit de la Cabaña de Pusy que em vaig comprar a la Fira de Sitges...... Las vermelles las he tunejat amb botons i cordills que tenia.... seguint la mateixa linia.....Han quedat MOLONES, eeeh?? // Por fin he costumizado mis Converse rosas con el kit de la Cabaña de Pusy que me compré en la Feria de Sitges.... Las rojas las he tuneado con botones y cordones que tenia, siguiendo la misma linia......Han quedado MOLONAS, eeeeh??





 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada