Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


16 d’abr. 2012

Resum Monogràfic / Resumen Monográfico

Bon diiiaaaa!!
Q bé que m’ho vaig passar aquest dissabte en el monogràfic organitzat per Isabel i Ainhoa…..
Abans de las 10:00h. ja hi erem gairebé totes….fent el cafè i picotejant alguna pasteta de las que ens posen las noies mentre comentem que ha fet l’una i que ha fet l’altre, projectes en marxa i/o en ment….
Un cop ja hi vam ser totes vam obrir el kit preparat tan xuli com sempre amb la “teleta” de regal que sempre ens posen…. M’ENCANTAAAA!!! /
Buenos díííaaaa!!
Q bien que me lo pasé este sábado en el monográfico organitzado por Isabel y Ainhoa…..
Antes de las 10:00h. ya habíamos llegado casi todas….haciendo el café y picoteando alguna pastita de las que nos ponen las chicas mientras comentamos que ha hecho unas y que han hecho las otras, proyectos en marcha y/o en mente….
Cuando ya estuvimos todas abrimos el kit preparado tan xuli com siempre con el detallito de la “telita” de regalo que siempre nos ponen…. ME ENCANTAAAA!!!
L’Ainhoa ens va començar a explicar per a on teníem que començar…. I ens hi vam posar totes “Manos a la Obra”…. / Ainhoa nos empezó a explicar por donde teniamos que empezar…. y nos pusimos  “Manos a la Obra”….


Entre costura i costura anàvem xerrant …/ Entre costura y costura íbamos charlando....

Anècdotes del dia / Anécdotas del día:
  • La Lluisa i las 10000…. Trucades que li va tenir que fer al seu fill per a que es llevés i no arribés tard a treballar….. / Lluisa y las 10000…. Llamadas que le hizo a su hijo para despertarlo y no llegara tarde al trabajo…..
  • La Pepi i las nostres sortides de relax al carrer……. / Pepi y nuestras salidas de relax a la calle…….porque yo me lo merezco!
  • L’Esther i la seva xerrera….. e intentar parar a la …. Per a que no l’avancés… jijiji! / Esther y su anécdotas, historias….. e intentar parar a Pepi …. Para que no la avanzara… jijiji!
  • La Manoli i la seva “mega agulla” i el resultat de la seva quadrícula del bolso / Manoli y su “mega aguja” y el resultado de su parte delantera del bolso
  • La Mª José i els seus gorrets i floretas de crochet/Ganchet…. Sense oblidar-nos del regal que estrenava!!! / Mª José y sus gorritos y florecitas de crochet/Ganchet…. Sin olvidarnos del regalo que estrenaba!!!
  •  L'Àngels i la seva rapidés.......! Va se la única que va acabar la bossa...... la resta ens vam portar deures a casa....... / Angeles y su rapidez...! Fue la única que termino la bolsa... el resto nos llevamos deberes..... jijiji!
The winner is........


I per agafar forces……Maduixetas i…… a on està l’Ambrosio?? / Para coger fuerzas Fresas y .... donde está Ambrosio?

Com veieu vam tenir temps per a tot…… Las hores anaven passant i veiem que a part de l'Àngels, la resta no acabava….., ja que tocava fer el més difícil de la bossa quan ja estàvem molt cansades…. A més d’intentar anar al ritme de la música de l’Isabel…..jajajaja!!! tenia ganes de que acabéssim…???.... chumba chumba chumba…..!! jajajaja /   Como veis tuvimos tiempo para todo…… Las horas iban pasando y veíamos que a parte de  Ángeles el resto no terminaba….., ya que tocaba hacer lo más difícil de la bolsa cuando ya estábamos muy cansadas…. A más de intentar ir al ritmo de la música de Isabel…..jajajaja!!! tenia ganas de que terminásemos…???.... chumba chumba chumba…..!! jajajaja
I eso que nos ayudaba un montón para que pudiéramos terminar.......

Así planchaba así así..... Así planchaba así así que yo la ví.......
I aquí la foto de grup….!


Noies ho he passat BOMBAA!!! Ens veiem en el proper……/ Chicas me lo he pasado BOMBA... nos vemos en el próximo.....
Bsitos de Chocolate……. Jijijij!



3 comentaris:

  1. Una crónica muy bien explicada. Yo también me lo pase muy bien y me encanto
    Conoceros.
    Besos. Ángeles

    ResponElimina
  2. jajajaja!!!! Si si estuvo muy bien.... El próximo más y mejor....

    1 Bsito.

    ResponElimina
  3. Ei guapa! Que per fí he conseguit trobar el teu blog! Ja ho crec que ens ho vam pasar bé. Llàstima que al proper no puc anar.
    Espero que tornem a coincidir en un altre monogràfic.
    Petonets
    Lluïsa

    ResponElimina