Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


9 de maig 2012

Els meus primers individuals /Mis primeros individuales

Bon diiiaaa!!! Us ensenyo els meus primers individuals acabats amb las telas que us vaig ensenyar l'altre dia... com que em va sobrar tela, la he aprofitat fent uns tovallons a conjunts... i crec que m'han quedat molt macos.... En las fotos no s'aprecia gaire però he anat acotxant a mà els "cupcakes" centrals de cada individual per donar-li relleu. Ara amb un bon esmorzar, ja està tot fet!

Buenos díasss!! Os enseño mis primeros individuales terminados con las telas que ya os enseñé el otro día... Como me sobró tela, la he aprovechado haciendo unas servilletas a conjunto... y creo que el conjunto me ha quedado muy bonito....En las fotos no se aprecia mucho pero he acolchado a mano los "cupcakes" centrales de cada individual para darles relieve. Ahora con un buen desayuno, ya está todo hecho!




































Gràcies per compartir aquests individuals de Somni.s amb mi!
Gracias por compartir estos individuales de Somni-s conmigo!


Ptnets dolçosssss / Besitos dulcessssss

2 comentaris:

  1. Ideals!!! I es que tinc una debilitat amb els individuals, em perden!!!
    Susana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!! Eren els primers i la veritat es q m'ha agradat molt fer-los... De fet, ja vaig pel segón conjunt... Així q els acabi us els ensenyi, ok??

      Elimina