Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


3 de maig 2012

Lo prometido es deuda......


Tal i com us vaig prometre ahir, us faig un tastet dels projectes que he començat i estic treballant a casa, ja que els divendres a classe estic fent el plaid que ja us vaig ensenyar en una entrada antiga amb las teles de la col·lecció de Lilly&Wild......de fet ja solament em falta posar el viu i acotxar.... així que l'acabi us l'ensenyo, d'acord?
Tal y como os prometí ayer, os enseño los proyectos que tengo iniciados en casa, ya que los viernes en clase estoy con el plaid de la colección de telas de Lilly&Wild que ya os enseñe en otra entrada antigua... de hecho solo me falta acolchar... así que lo termine os lo enseño, ok?




3 coixins increïbles.... importats de França, ja tinc els patrons retallats i a punt de marcar a las teles....espero que a la persona a la que van destinats quan els vegi es caigui de cul.... ja que li encanten las Matriochkas.....! i aquestes són de las més maques que he vist........
3 cojines increíbles..... importados de Francia, ya tengo los patrones dibujados y recortados y a punto de marcar en las telas.... espero que a la persona a la que van destinados, cuando los vea se caiga de culo.... ya que le encantan las Matriochkas...! y estas son de las más bonitas que he visto......


Teles retallades davanteras i las del radera......per als meus individuals...... Us agraden las teles escollides?? Només veure-les a la botiga de l'Isabel Granados em vaig enamorar d'elles......

Telas delanteras y traseras recortadas.... para mis individuales...... Os gustan las telas escogidas? solo verlas en la tienda de Isabel Granados me enamoré de ellas!!....

Part del radera / Parte de detrás.....
Part de davant / Parte de delante.......

i.... las 2 juntes / y las 2 juntas....... 

I la guinda del pastís us l'ensenyo demà..........
Y la guinda del pastel os la enseño mañana..........

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada