Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


30 de jul. 2012

Fent i desfent / Haciendo y deshaciendo….


Diuen que fent i desfent es com s’aprèn, nooo? Doncs això es el que he fet amb el meu primer cistell de ganxet XXL….. Vaig començar fent una base massa gran…. El que porta l’emoció de que ja et surti el punt i… al donar-me compte… vaig veure que estava fent una estora en comptes d’un cistell… jijiji! Aixa que vaig desfer 2 passades de punt i ja vaig començar a tirar cap amunt… i el resultat ha estat aquest…. A veure si us agrada…¿?.....

Dicen que haciendo y deshaciendo es como se aprende, nooo?? Pues esto es exactamente lo que he hecho con mi primer cesto de crochet XXL… Empecé haciendo una base demasiado grande… es lo que lleva la emoción de que ya te sale el punto y… al darme cuenta… vi que estaba haciendo una alfombra en vez de un cesto…. Jijiji!!! Así que deshice 2 pasadas de punto y ya empecé a tirar hacia arriba…. Y el resultado ha sido esto…. A ver si os gusta…..¿?....

Base massa gran!!! Desfet......
Base demasiado grande!!! Deshecho....

 I finalment.... Cistell acabat..... / Y finalmente.... Cesto terminado





4 comentaris:

  1. T'ha quedat genial!!!
    Oi que és divertit!!!!
    Ptns,
    Susana

    ResponElimina
  2. Si si!!! M'encantaaaaa.......

    ResponElimina
  3. Aquest repte em sembla que també m'el faré meu.

    T'ha quedat molt xulo.

    anna

    ResponElimina
  4. Jajaja, pues fíjate que me pasa todo lo contrario, he hecho algunas alfombras y el problemita que tenia es que se me doblaban:)
    Te está quedando genial, pero ten cuidado porque una vez que empiezas no puedes parar... Yo he empezado con un cesto y tengo la casa llena de cajas de colores:)
    Muchas gracias por visitar a manolita, espero que tengas suerte en el sorteo.
    Un bsazo enorme.

    ResponElimina