Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


9 de jul. 2012

INTERQUILT GIRONA 2012


Ahir a las 10:00 del matí ja estava a las portes de la Fira a Girona…! Tenia tantes ganes de veure-ho que em vaig llevar d’hora i vaig anar cap allà….. Cafetó i cap a dins….
Era de las primeres així que vaig pogué fer la primera volta de reconeixement amb tota tranquil·litat… vaig mirar i remenar…. I quan ja vais decidir que es el que volia comprar vaig anar a por ello…… m’ho hagués quedat tot…..

Ayer a las 10:00 de la mañana ya estaba en las puertas de la Feria en Girona…! Tenia tantas ganas de verlo que me levanté pronto i fui para allá ….. Cafetito y para adentro….
Fui de las primeras así que pude hacer la primera vuelta de reconocimiento con toda tranquilidad… miré y chafardee…. y cuando ya decidí que es lo que quería comprar fui a por ello…… me lo hubiera quedado todo….. 

Vistes dels diferents estands…..molts dels quals sóc seguidora del seu blog..../ vistas de los diferentes estands.....que de muchos de ellos soy seguidora de su blog......

 

 


Stand promocionant els coixins del cor / stand promocionando los cojines del corazón


Crotxet gegant o trapillo….. n’haig d’aprendre a fer ja! M’encantaaaa! / Crochet gigante o trapillo... he de aprender ya...! me encantaaaa...!


 


Collares de floretes…. Em va encantar… i no solament per fer collares sinó per aplicar-ho a qualsevol cosa… els botons son una delícia….. / Collar de flores.... me encantó.... y no solo para hacer collares sinó para aplicarlo en cualquier trabajo.... los botones son una delicia......



I per últim alguns treballs exposat ESPECTACULARS!!!!! El dia que aprengui fer això….. ja podré tancar! Jijiji! / y por último algunos de los trabajos expuestos.... ESPECTACULAR!!! El día que aprenda ha hacer esto ya podré cerrar.....! jijijiji!

1º Premio

2º Premio

3º Premio

Demà us ensenyaré tot el que em vaig comprar, d’acord? Queda pendent! / Mañana os enseñaré todo lo que me compré, de acuerdo?? Queda pendiente!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada