Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


13 de set. 2012

Posant els peus a terra després d’una escapadeta a Eivissa / Poniendo los pies en el suelo después de una escapada a Ibiza…..

Bueno… ja tornem a la normalitat…. Las nenes al cole, jo a la feina…. I a las nits “cose que te cose”… He estat 4 dies per Eivissa i a part de passar-m’ho genial he descobert un raconet a la Illa dedicat a la nostra passió…. A Veure que us sembla…. M’ho hagués quedat tot!!!!

Bueno…. Ya volvemos a la normalidad… las niñas al cole, yo al trabajo… y por las noches “cose que te cose”…. He estado 4 días por Ibiza y… a parte de pasármelo genial, he descubierto un rinconcito en la Isla dedicado a nuestra pasión… A ver que os parece…. Me lo hubiera quedado todo!!!


Somni-s de Pilola us presenta..... / Somni-s de Pilola os presenta.....



Bossa de viatge de cap de setmana!!! Amb diferents tons de blau i rossa….. ESPECTACULAR!
Bolsa de viaje de fin de semana!! Con diferentes tonos de azul y rosa..... ESPECTACULAR!!
Em vaig quedar parada al veure aquest bolso en forma de magdalena I fet amb la tela amb las que jo vaig fer el meu conjunt d’individuals i tovallons, us recordeu?
Me quedé parada al ver este bolso en forma de magdalena y hecho con la tela con las que hice mi conjunto de individuales y servilletas, os acordáis??
Impressionants fundes de portàtil… simulant un paquet, postal….. PRECIOSSES!!
Impresionantes fundas de portátil... simulando un paquete, postal..... PRECIOSAS!!!

Diferents llibretes, carpetes… fetes d’scratch
Diferentes libretas, carpetas.... hechas de scratch
Cistells plens de postals de diferents il·lustradores…. Així com “broches” fets amb fieltro….
Cestos llenos de postales de diferentes ilustradores... Así como broches hechos con fieltro....



Afegeix la llegenda
Quadre de princesa i si li dones la volta tens una il·lustració diferent….ideal per a l’habitació de las nenes… jo ja en tinc un…..
Cuadro de princesa y si le das la vuelta tienes otra ilustración diferente... ideal para la habitación de las niñas... yo ya tengo uno!

Caixes de LE MARELLE, collarets, anells, fundes mòbil,… fet per diferents dissenyadors….
Cajas de LE MARELLE, collares, anillos, fundas móvil... hechos por diferentes diseñadores.
I d’aquest davantal…¿?... Q m’hen dieu??... molt fi i original……
Y de este delantal.... ¿?... Que me decís???... muy fino y original.....
Cents de botons diferents i de mils de colors fet amb retalls de teles.
Cientos de botones diferentes y de miles de colores hechos con recortes de telas.

No words.......


Que em dieu....??? / Que me decís.....?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada