Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


5 de nov. 2012

QUILT INFANTIL


Bon dia!! Fa molts dies que estic desconnectada, però es que entre las nenes, casa, feina i intentar acabar coses que tenia entre mans, m’ha estat impossible dedicar-me al blog…
Per fi us puc ensenyar com ha quedat el meu Quilt Infantil….Ha passat de ser un UFO a ser el meu gran objectiu!! I m’encanta el resultat….. Espero que a vosaltres també...¿?
Aprofito per donar las gràcies a Zulu & Co. per fer accessible els patrons dels seus dibuixos, que com veieu alguns dels animalets porten la seva signatura….
 Buenos días!! Hace muchos que estoy desconectada, pero es que entre las niñas, casa, el trabajo y intentar terminar cosas que tenia entre manos, me ha sido imposible dedicarme al blog.
Por fin os puedo enseñar como me ha quedado mi Quilt Infantil….. Ha pasado de ser un UFO a ser mi gran objetivo!! Y me encanta el resultado….. Espero que ha vosotras también…¿?
Aprovecho para dar las gracias a Zulu & Co. por hacer accesible los patrones de sus dibujos, que como veis algunos de los animalitos puestos llevan su firma…..









 

 












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada