Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


30 de nov. 2012

Resum Creativa 2012 / Resumen Creativa 2012



 

 




Doncs bé… ahir a la tarda em vaig plantar a la fira de la Creativa (encara que dir-vos que em trobava fatal…. Estic amb un “trancasu” important…..). Doncs bé al arribar vaig començar fent una primera volta de reconeixement… quins stands i havia i quins no…. Q per cert, vaig trobar a faltar al Tela Marinera, Authentic….;(
Em vaig centrar en buscar coses necessàries per els meus pròxims projectes (apuntats en un paperet... per que sinó em perdo veient tantes coses... jajajaa) i vaig estar mig mig d’èxit… ja que no vaig trobar uns brodats de lli que buscava…. Però la resta ho tinc tot al “sac”…! I més coses que no estaven al paperet…. Jijiji!
 Pues bien… ayer por la tarde me planté en la feria de la Creativa (deciros que me encontraba fatal…. Estoy con un “trancazo” importante…..). Al llegar  empecé haciendo vuelta de reconocimiento… que stands había? cuales no?…. Q por cierto, eche en falta al Tela Marinera, Authentic….;(
Me centré en busca de cosas necesarias para mis próximos proyectos (anotados en un papelito... porque sino me pierdo viendo tantas cosas... jajajaa) y estuve  de éxito a medias… ya que no encontré los bordados de lino que buscaba…. Pero el resto lo tengo todo en la “saca”…!
Entredós amb brodat suís / Entredós con bordado suizo

Entredós y puntas
 


Alas per a las mevas Tildas + fat quarter

Vaig caure amb l’scrap, ja que mirant el blog de No Paris de Cosir, vaig veure que estampaven lletres, dibuixos a la roba i em va agradar molt... així que em vaig fer amb un kit... ja us ensenyaré las meves primeres provatures quan les faci, ok?
 Caí con el scrap, ya que mirando el blog de No Paris de Cosir, ví que estampaba letras, dibujos en la ropa y me gusto mucho... así que me hice con un kit... ya os enseñaré las primeras probaturas, ok? 




Vaig seguir xafardejant per trobar teles que m’agradessin, algo diferent... i al final em vaig fer amb aquest conjunt de teles i amb aquests botons que em van agradar molt.... encara no se ben be que faré però alguna cosa tinc en ment.... i una que em vaig deixar a la Casita de Patch... però la aconseguiré... ho se!.....
Continué chafardeando para encontrar telas que me gustasen, algo diferente... y al final me hice con este conjunto de telas y estos botones que me gustaron mucho.... Todavía no se que haré pero algo tengo en mente.... y una que me dejé en la Casita de Patch... pero la conseguiré... lo se!.....

 


Botons handmade de l'Atelier d'Isabelle
Botons de la Tarta de Fresa per a las meves peques






 La sorpresa que vaig tenir es que mentre estava xafardejant em va trucar la meva “compi” Esther i em va dir que venia!!! Genial!!! Vam estar poc temps plegades però va estar super compartir amb ella aquella estoneta! Gràcies Cuca!
 La sorpresa que tuve es que mientras estaba chafardeando me llamó mi “compi” Esther y me dijo que venia!!! Genial!!! Estuvimos poco tiempo juntas pero estuvo “super” compartir con ella ese ratito! Gracias Cuca!

Impressió general: Trobo que aquest any hi ha menys stands que el passat, i els que habitualment tenien stands molt grans aquest el tenen petit…. (serà per la crisi??)….
També m’he anat amb la impressió de que l’Scrap està agafant molta força i que hi havia mooolts stands dedicats a això…. Em va fer l’efecte que en proporció hi havia més d’scrap, manualitats….. que no pas de Patchwork……
No vaig saber veure els treballs exposats, els que anaven a concurs.....
Però ja us dic… tot i pasar-ho genial…. Em trobava força malament (una llàstima) ja que no vaig poder gaudir tot el que jo voldria…. 2 hores i malalta passen volant!!!

Impresión general: La sensación que me he llevado es que este año hay menos stands que en el pasado, y los  que habitualmente tenían stands muy grandes este lo tienen pequeño…. (será por la crisis??)….
También  me quedo con la impresión de que l’Scrap está cogiendo mucha fuerza y que  había muchos stands dedicados a esto….
No vi los trabajos expuestos, los que iban a concurso.....
Pero ya os digo… todo y pasarlo genial…. Me encontraba bastante mal (una lástima) ya que no pude disfrutar todo lo que quería…. 2 horas y enferma pasan volando!!!


Ala! Ara a esperar la del 2013!!!
Ala! Ahora a esperar la del 2013!!


1 comentari:

  1. Petarda!!!!

    om que ha esperar la del 2013 ... Segur que abans en trobem una altra!!!

    Jajajaj

    ResponElimina