Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


21 de gen. 2013

Love to Garden by Anni Downs

Fa molt que no em connecto ja que he estat fent molta feina i ja per fi us la puc començar a ensenyar…..
Primer de tot he fet una col·lecció de diferents mantetes de sofà per aquests dies de fred, he fet una per el meu marit, una per mi i ara ja estic fent las de las nenes que ja me las reclamen!!!!

Hace mucho que no me conecto ya que he estado haciendo muchas cositas y por fin ya os las puedo empezar a enseñar....
Primero de todo he hecho una colección de diferentes mantitas de sofá para estos días de frío, he hecho una para mi marido, otra para mí y ahora estoy haciendo las de las peques de la casa que ya me las reclaman!!!

Col.lecció Anni Downs: LOVE TO GARDEN / Colección Anni Downs: LOVE TO GARDEN





I per radera.... estrelles plenas de SOMNI-s.... / Y.... por detrás estrellas llenas de SOMNI-s....






Coixí a conjunt per SOMNI-AR..... / Cojín a conjunto para SOMNI-AR.....














De mica en mica us aniré ensenyant la resta ….  /  Poco a poco os iré enseñado el resto.....





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada