Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


7 de juny 2012

Buixets.... / Bolillos.....


Bon dia pel de matí….!!! Tenia moltes ganes d’ensenyar-vos un mocadoret fet de “buixets” que em va fer la meva sogre per la meva boda….. el trobo tan fi i tan maco…. Que no m’he estat d’ensenyar-vos-el….!... i això que a mi aquesta tècnica no m’agrada però cal a dir que és un detall molt maco per portar el ram de núvia… i després el vaig fer servir per eixugar el cap de las meves nenes al dia del bateig…. Que us sembla?

Buenos días por la mañana....!!! Tenía muchas ganas de enseñaros un pañuelito hecho a bolillos que me hizo mi suegra para mi boda.... lo encuentro tan fino y tan bonito..... Que no he podido estarme de enseñároslo...! y esto que a mi esta técnica no me gusta.... pero tengo que reconocer que es un detalle muy bonito para llevarlo en el ramo de novia.... y después lo utilicé para secar las cabecitas de mis peques el día del bautizo.... Que os parece?







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada