Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


5 de jul. 2012


Bon diaaaa pel dematí!!! Per fí he fet las fotos als brotxes que em van arribar dimarts!
Bloguejant el dilluns vaig descobrir per casualitat un blog “Manola Gominola” que et remet a la web de “El Joyero de Lolita”, si el visiteu veureu quins collarets i brotxes tan bonics que fan… doncs be, em vaig enamorar d’una de las seves Lolitas i decidida vaig procedir a fer la compra, doncs al dia següent ja l’estava estrenant!!!! Espectacular professionalitat, enviament impecable i packaging preciós!!!
Són tan maques….. En breu m’hen demano un altre….. jijij!

Buenos díassss por la mañana!!! Por fin he hecho las fotos a los broches que me llegaron el martes!
Bloqueando el lunes, descubrí por casualidad un blog “Manola Gominola” que te remite a la web de “El Joyero de Lolita”, si lo visitáis veréis que collares y broches tan bonitos que hacen… pues bien, me enamoré de una de sus Lolitas y decidida procedí a hacer la compra, pues al día siguiente ya la estaba estrenando!!!! Espectacular profesionalidad, envío impecable y packaging precioso!!!
Son tan bonitas….. En breve me pido otra….. jijij!



 
















Com que avui va de collarets, també em feia gràcia ensenyar-vos el collaret de la Caputxeta que em vaig comprar en el mercat medieval de San Vicente de la Barquera!

Como hoy va de collares, me hace gracia enseñaros el collar de Caperucita que me compré en el mercado medieval de  San Vicente de la Barquera!



Bxitos de xocolateeeee........




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada