Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


4 de jul. 2012

Collarets i Cistells / Collares y Cestos

Qui ha anat de rebaixes aquest cap de setmanaaaa???? jijii! em sembla que tothom aixeca la mà.... jijiji! Doncs jo si, i he pecat..... la cosa ha anat de complements...... Us deixo fer un cop d'ull.....!
Quien ha ido de rebajas este fin de semana????.... me parece que la mayoría levanta la mano..... jijiji!! Pues yo si, y he pecado..... aunque esta vez la cosa ha ido de complementos..... Os dejo hacer una ojeada......


Que em dieu d'aquest collaret??? a que es una monadaaaaaa.............?????
Que me decís de esta gargantilla??? a que es una monadaaaaa.........?????


I el plat for aquest cistell decorat amb las estrellas que tan m'agraden...........
Y el plato fuerte este cetso decorado con las estrella que tanto me gustan.......


 



Si us agrada us recomano que entreu a LIVING & CO.BUTIK tenen un munt de idees, detalls, regals i sorpresasssss......
Si os gusta os recomiendo que entréis en la LIVING & CO.BUTIK tienen un montón de ideas, detalles, regalos, sorpresas......





1 comentari:

  1. Oh qué de cosas chulas y los detalles de la gargantilla monísimos!!!!

    ResponElimina