Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


6 de set. 2012

Costumitzant / Costumizando


 


Us ensenyo uns pantalons que m'he creat!!! En una cama li he posat una aplicació d’un casc de moto amb estrelles cobertes de brillantets i en l’altre cama una aplicació d’una tela que m’agrada molt…… de cinturó un fulard d’estrelles!!!..... em falta ensenyar-vos-els pel darrera….. els tindreu amb breu…. I promise….!

Os enseño unos pantalones que me he creado!!! En una pierna le he aplicado un casco de moto con estrellas cubiertas de brillantitos y en la otra pierna una aplicación de una tela que me gusta mucho…. De cinturón un foulard de estrellas!!!... me falta enseñaros la parte de atrás… la tendreis en breve…. I promise….!



1 comentari:

  1. Jajaja, te ha quedado ideal!!! Me encanta, es genia!
    Como todavía no hemos puesto nada en la tienda, si quieres una manola te la enviaría por correos contrareembolso. Los gastos de envío son gratuitos y el precio de las manolas con collar es de 40,00 Euros.
    Si estás interesada mándame un mail.
    Bsitos fuertes.

    ResponElimina