Reflexión antes de empezar.....

Que és un somni?.... em pregunto..... doncs bé... podríem dir que és alguna cosa que necessites aconseguir... arribar a una fita..... obtenir allò que desitges...... un somni?!? te tantes connotacions... però el millor de tot no es quan l'aconsegueixes sinó el camí, la il·lusió........ que emprens per aconseguir-lo!!!!

.... QUIN ÉS EL TEU SOMNI......???


25 de jul. 2012

Crochet gegant, ganchillo XXL, Trapillo……


Despres de veure el cistell que va fer la Susanna de Somnis des de l’àtic… em vaig enamorar d’aquesta tècnica i dit i fet…. Ja m’he comprat el fil, he començat a mirar tutorials, esquemes de com es fa cada punt… ja que no n’he fet MAI. També haig de donar las gràcies a la meva iaia per la paciència que va tenir amb mi tota una tarda ensenyant-me……
Quan tingui la meva primera labor feta, ja us l’ensenyaré…. De moment us deixo amb l’elecció de colors i la base començada……

Después de ver el cesto que hizo Susanna de Somnis des de l’àtic….., me enamoré de esta técnica y dicho y hecho….. ya he comprado el hilo, he empezado a mirar tutoriales, esquemas de cómo se hace cada punto….. ya que no lo he hecho NUNCA. También quiero dar las gracias a mi “iaia” por la paciencia que tuvo conmigo toda una tarde enseñándome…..
Cuando tenga la primera labor hecha, os la enseño…. De momento os dejo con los colores escogidos y la base empezada…..




Per cert, us deixo la mostra del cistell que ha fet la meva tieta....... és una crack.. avançament total per la dreta... jajajaja!!!! / Os dejo foto del cesto que ha hecho mi tia...... es una crack..... adelantamiento total por la derecha...... jajajajaj!!!!


és una moneriaaaaaa!!!!!
No us ho sembla??? / No os lo parece???




1 comentari: